Uitdelen van kleren - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Stichting Hart voor Cambodja - WaarBenJij.nu Uitdelen van kleren - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Stichting Hart voor Cambodja - WaarBenJij.nu

Uitdelen van kleren

Blijf op de hoogte en volg Stichting

14 Juli 2013 | Cambodja, Khett Batdambang

In Cambodja kom je veel kinderen tegen zonder kleren of met vieze/kapotte kleren. Vanuit Nederland hebben wij veel kleren meegekregen.
We rijden met de auto en een kofferbak vol met kleding naar een gebied waarvan we weten dat er veel arme mensen wonen.
We delen de kleding uit en kinderen reageren erg verbaast en zijn blij met hun nieuwe kleren.
Hoe langer je op een plek blijft staan om kleren uit te delen, hoe meer mensen er om je heen komen staan. Iedereen wacht geduldig af tot ze aan de beurt zijn.

Ook hebben wij een aantal knuffels vanuit Nederland meegenomen, alle kinderen krijgen spontaan een brede glimlach op hun gezicht wanneer zij een van deze knuffels krijgen. Erg mooi om te zien dat deze kinderen zo blij zijn met iets kleins.

• 14 Juli 2013 - 10:57

Caroline:

he wat een heerlijke koppies hebben de kids toch. is in de steengroeve zeker? geniet nog even

• 14 Juli 2013 - 11:27

Anneke:

Hallo allemaal,
    War leuk om je kleren weer terug te zien en dat de kindjes er zo blij mee zijn.
    We gaan zeker weer opnieuw sparen!
    Gaat alles goed met de familie? Geniet van alweer de laatste week!

Groeten uit staphorst,
    Jan Anneke Carlos en Fabian

• 14 Juli 2013 - 20:03

Annigje En Harm:

Hallo allemaal.
    Het is de moeite meer dan waard om opnieuw spullen te verzamelen voor deze kinderen, zie de blije gezichtjes. Daar doen wij het voor. Geniet van alles. groetjes Harm en Annigje

• 15 Juli 2013 - 19:18

Wybo Weerman:

Wat fantastisch dat julie weer zoveel kinderen blij hebt kunnen maken.
    Ze lopen er weer trots bij.
    Geniet nog van de laatste week in Cambodja en doe iedereen de groeten.

Pa & Ma

• 15 Juli 2013 - 20:25

Janet:

Mooi om al die kindertjes in bekende kleren te zien!